Megrendelem!
Telefonálok!
Üzenek! Kedvelem az oldalt!

Termékismertető

Többre vágyik? Szereti az érzést, amikor könnyedén veszi az akadályokat? Az Open-Xchange az az energia, ami lendületet adhat Önnek és egész vállalatának, hogy hosszú évekre versenyelőnyt szerezhessen. Ismerje meg a Linux alapú, nyílt forráskódú levelezőszerver és csoportmunkaszoftver „BEST OF” termékét, az Open-Xchange App Suite-ot.
  • Levelezés: Könnyen átlátható felület a professzionális levelezők minden funkciójával.

  • Naptár: A naptár és csoportnaptár funkcióival könnyen menedzselheti a céges értekezleteket, csoportmegbeszéléseket, prezentációkat.

  • Névjegyzék: A globális címjegyzék a csoportmunka minden funkciójával rendelkezik. Többszintű, publikálható és személyes címjegyzékek és kapcsolatok készíthetők.

  • Feladatok: Gyorsan és egyszerűen hozhatunk létre új teendőket, amelyek a naptárunkban is megjelennek.

  • Fájlok: Dokumentumokat tárolhatunk, oszthatunk meg, hogy azok később bárhol, bármikor hozzáférhetők legyenek. Ezen felül a „Nyilvános” mappa segítségével dokumentumokat küldhetünk e-mailben anélkül, hogy nagyméretű csatolmányt tartalmazna a levél.

Szinkronizálhat a Microsoft Outlook és Thunderbird levelezőjével is

A felhasználó e lehetőségeket egyenesen a saját böngészőjében, egy könnyen átlátható és jól kezelhető webmail felületen érheti el. Abban az esetben, ha a felhasználónak fontos a már megszokott munkafelület, az Open-Xchange képes teljes szinkronizálással együttműködni a Microsoft Outlookkal, valamint a Thunderbird levelezőszoftverrel is.

Dolgozzon mobil eszközökön

A távmunka és az útközben végzett munka az okostelefonok és egyéb mobileszközök térhódításával beépült a vállalatok mindennapi életébe. Az Open-Xchange az OXtender for Mobile Web és az OXtender for Business Mobility jóvoltából képes lépést tartani az új igényekkel. Mobil eszközeik alkalmasak e-mailek, kapcsolatok, naptárbejegyzések, feladatok szinkronizálására az OX szerverrel, így felhasználói hozzáférhetnek olyan adatokhoz és információkhoz, amelyekhez idáig csak az irodában voltak képesek.

Folyamatos frissítések

Az Open-Xchange szoftverhez folyamatosan érkeznek hibajavítások és frissítések, így Önnek nem kell azon aggódnia, hogy rendszere idő előtt elavulttá válik.

Többszintű biztonság

Logikus választás az adatok sértetlenségét és biztonságát érintő kérdésekben. Az e-mail - és üzleti adatok ugyanis nagyobb biztonságban vannak egy privát, saját szerveren, mint egy publikus szolgáltatónál. Adatainak biztonságáról integrált tűzfal, többszintű levélszemétszűrő, csatolmányszűrő és vírusirtó gondoskodik.

Az Open-Xchange Server Edition tökéletesen illeszkedik a már meglévő infrastruktúrába. Kedvező ára mellett stabilitásával, sokoldalúságával, magas fokú biztonságával és alacsony rendszerkövetelményével hívja fel magára a figyelmet.

21 meggyőző érv

hogy miért az Open-Xchange Server Edition az ideális választás

Pozitívumok, érvek a menedzsmentnek

  1. Nincs újbóli betanulás
  2. Nincs rejtett szoftverköltség
  3. Frissítési garancia
  4. Partnertámogatás, beleértve a közvetlen gyártói támogatást

Adminisztrátori pozitívumok

  1. Optimálisan illeszkedő szoftver az operációs rendszer-és csoportmunka alkalmazásokkal
  2. Támogatja a szabványos Enterprise Linux disztribúciókat (Debian, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server), valamint szolgáltatásaikat (például: MySQL)
  3. Alapértelmezett módon rendszerkarbantartást nem igényel
  4. A web felületen teljes körű rendszer-és felhasználó menedzsment végezhető
  5. Minősített frissítések és patchek
  6. A szabványos API-kon keresztül integrálható a meglévő, komplex infrastruktúrába
  7. A meglévő, Linux-alapú e-mailszolgáltatás is integrálható szabványos interfészeken keresztül

Felhasználói pozitívumok

  1. Az összes e-mail, kapcsolat és feladat megtalálható egy helyen
  2. Központosított dokumentumtár változáskövetéssel
  3. Egyéni jogosultságok
  4. Mindössze egy internet hozzáférés szükséges és minden információ elérhető bárhol bármikor
  5. Univerzális hozzáférhetőség (PC, Laptop, Okostelefon)
  6. Külső e-mail fiókok integrációja például: Google, Yahoo, GMX
  7. Külső kapcsolatok szinkronizálása olyan szolgáltatókkal, mint például a LinkedIn, Facebook és a XING
  8. Publikálhat, megoszthat kapcsolatokat, mappákat és fájlokat külső felhasználókkal
  9. Feliratkozás további információforrásokra például: külső címtárra vagy könyvtárakra
  10. Egyetlen központi jelszó minden alkalmazáshoz

Csatoló interfészek

  • Microsoft Outlook® integráció: Az OXtender for Outlook® szinkronizálja a naptárat, címjegyzéket, feladatokat és mappákat a Microsoft Outlook®-al. Az Outlook® akkor is használható, ha a MS Exchange®-t lecseréljük OX szerverre.

  • Hozzáférés mobil eszközzel: Az OXtender for Mobile Web és az OXtender for Business Mobility jóvoltából okostelefonjával útközben is elérheti találkozóit, névjegyeit, feladatai és naptárbejegyzéseit. Amíg az OXtender for Mobile Web az arra alkalmas, hordozható készüléke webböngészőjéből biztosítja az azonnali hozzáférést, addig az OXtender for Business Mobility a készülék alkalmazásai és az Open-Xchange szerver közötti szinkronizációért felel.

  • Mac OS X kapcsolódás: Az OXtender for MacOS X jóvoltából a felhasználók hozzáférhetnek információkhoz és dokumentumaikhoz, valamint szerkeszthetik azokat a Mac OS operációs rendszeren is. Minden olyan mobileszköz csatlakoztatható, amely támogatja az iSync-et.

  • Mozilla Thunderbird Hozzáférés: A “Community OXtender for Thunderbird” biztosítja a levelezés valamint a naptár és a névjegyzék adatainak szinkronizálását az Open-Xchange Szerver és a Thunderbird között. A Mozilla Thunderbird egy ingyenes, teljes értékű, műszakilag tökéletes kliens Windows, Linux, Mac OS X, BSD és Solaris operációs rendszerekre.

  • OX Notifier: Az OX Notifier értesíti a felhasználót e-mailei és találkozói aktuális státuszáról anélkül, hogy webes vagy egyéb klienst - például az outlookot – kellene megnyitnia. Amikor a felhasználó új e-mailt vagy értesítést kap, egy ablak ugrik fel és tájékoztatja a felhasználót az új eseményekről.

  • Külső fiókok, mint pl. google levelezéseinek, névjegyeinek, naptárának, feladatainak API-kon keresztül történő teljes szinkronizálása az App Suite-tal. A felhasználó egyéni igényei szerint kezelheti szinkronizált, adatait közös platformon vagy megosztva.

Bővebb információért kérem, látogasson el a gyártó Tudástárába.

OX App Suite

Az OX App Suite az Open-Xchange zászlóshajója

Egy egyszerű, intuitív felület, amelyet a vállalati igények kielégítésére terveztek. Az OX úgy gondolta, hogy megkönnyíti a virtuális életet, és minden, számunkra fontos dolgot egyetlen interaktív felületre varázsolt.

Igaz, ránézésre mindössze egy dizájnos webmail felület, ez azonban csak a látszat. Az OX App Suite az a fajta svájci bicska, amely a legmodernebb funkciókkal lett fölvértezve. A megoldás szíve a könnyen kezelhető, reagáló központi felhasználói felület. A felhasználó az alap webmail funkciókon túl, személyes igényei szerint megjeleníthet RSS hírfolyamokat, valamint hozzáférhet a Facebook, Twitter, LinkedIn, Xing, Tumblr és további közösségi médiumok csatornáihoz.

A motorháztető alatt

PC, Laptop, Netbook, Tablet vagy Okostelefon, az OX App Suite bármilyen, arra alkalmas készüléken tökéletesen fut. A szoftver automatikusan kiválasztja a legjobb megjelenítést és méretezi a különböző készülékek adottságaira, így biztosítva a tökéletes felhasználói élményt. Instabil kapcsolat mellett is stabilan működik.

Fontosabb felhasználói előnyök:

  • Könnyen kezelhető, reagáló felhasználói felület
  • Minden e-mail, kapcsolat és feladat egy helyen
  • Rugalmas hozzáférés bármilyen, arra alkalmas eszközről
  • Közösségi média – LinkedIn, Facebook, Twitter
  • Ingatag kapcsolat esetén is stabil marad
  • Központosított dokumentum-megosztás verziókövetéssel
  • Képes több külső fiók integrációjára
  • Külső felhasználóval megosztható Kapcsolatok mappák és bármilyen típusú fájlok

OX Text

Webalapú szövegszerkesztő

Az OX Text egy webalapú, OX App Suite-ba integrált kollaborációs szövegszerkesztő. Célja a csoportmunka leegyszerűsítése, ugyanis segítségével a felhasználók valós időben, együttműködve szerkeszthetnek dokumentumokat. Szövegei mostantól bárhol, bármikor, bármilyen, arra alkalmas eszközről elérhetőek és szerkeszthetőek. Az OX Text teljes mértékben kompatibilis a Microsoft Office és Open Office programokkal.

OX Spreadsheet

Az OX Spreadsheet az OX App Suite felhőalapú adatbázis-kezelő funkcionalitása, melynek segítségével a napi rutin részét képező feladatok, úgymint adatbázisok létrehozása, formulák kiszámítása és táblázatok szerkesztése, kollaboratív módon valósíthatóak meg.

Rendszerkövetelmények

Szerver oldali minimum rendszerkövetelmények - Open-Xchange Server Edition

  • x86 kompatibilis CPU (pl., AMD Opteron, Intel Xeon, AMD64, Intel EMT64)
  • Memória 8 GB - 12 GB
  • A rendszertelepítéshez szükséges: 500 MB plusz felhasználói tárhely
  • Kompatibilis tároló vezérlő (IDE, SATA, SCSI Controller vagy SAN)
  • Kompatibilis hálózati interfész
  • Bootolható CD/DVD drive vagy NXE hálózati csatolókártya a telepítéshez és kompatibilis grafikus kártya

Kliens oldali rendszerkövetelmények

  • Adminisztrációs és kliens interfészhez szükséges: grafikus web böngésző (például: Internet Explorer, Mozzila Firefox, Google Chrome, SeaMonkey, Safari, stb.)

  • Kompatibilis levelezőkliensek:
    • Microsoft Outlook® használata esetén
      • Microsoft Outlook® 2003
      • Microsoft Outlook® 2007
      • Microsoft Outlook® 2010
      • Microsoft Outlook® 2013
    • Az Open-Xchange kompatibilis továbbá az alábbi kliensekkel
      • Express® 97/ Windows Mail
      • Thunderbird
      • Evolution

Árlista

Rendelését a Vásárlás menüpontban ismertetett módokon adhatja le. Áraink forintban értendők, és az ÁFA-t nem tartalmazzák! A megrendelés részleteivel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, vagy tájékozódjon a Vásárlás menüpontban.
Open-Xchange
Server Edition
+ App Suite
(10 felhasználót tartalmaz)
Web Edition
+ App Suite
(100 felhasználót tartalmaz)
90 000 Ft. 385 000 Ft.
Felhasználóbővítés
9 000 Ft. / felhasználó 3 850 Ft. / felhasználó
Kedvezmény
Open-Xchange termékekre
Kormányzati / hivatali Oktatási / kutatói
25% Egyedi ajánlat
Operációs rendszer
Egyéni szoftverbeszerzés Univention Corporate Server

Fontos információk

Termékekkel kapcsolatos információk:

  • OX Server Edition + App Suite: 10 felhasználó, az alábbi modulhasználati jogokkal:
    • Open-Xchange App Suite előfizetés Connector for Microsoft Outlook, Connector for Business Mobility, Mobile Web Interface és OX Notifier
    • Egy éves előfizetés (évente megújul).
  • OX Web Edition: 100 felhasználó, az alábbi modulhasználati jogokkal:
    • OX Web Edition és OX Mobile Web Interface előfizetés
    • Egy éves előfizetés (évente megújul).
    Az OX Web Edition előfizetés esetén a felhasználók kizárólag web böngészőn keresztül férhetnek hozzá adataikhoz. Az OX Mobile Web Interface okostelefon és tablet kijelzőre optimalizált formában jeleníti meg a felhasználó fiókját. Az OX Web Edition nem tartalmazza: Connector for Microsoft Outlook, Connector for Business Mobility és OX Notifier.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az általunk kínált termékeket egy éves intervallumú előfizetési modell szerint értékesítjük. Ezen időszak lejárta előtt 30 nappal rendszerünk értesítést fog küldeni Önnek e-mailben.

Operációs rendszer: 0 Ft-os operációs rendszer választása esetén a szoftver beszerzését egyénileg kell megoldani.

Árajánlat-kalkulátor »

Képernyőképek

Az egyes képek nagyobb méretben való megtekintéséhez kérjük, kattintson az adott képre. A képek között a kurzorbillentyűk (←, →) segítségével tud lapozni.

OX 6

OX App Suite